14.7.2014

İnsan Kaynakları Birimi

​Gıda ve Yem Kontrol Merkez Araştırma Enstitüsü İdari Koordinatöre bağlı olan İnsan Kaynakları Birimi 2013 yılında kurulmuş. Birim 7 adet personelle hizmet vermektedir. Birimde yapılan çalışmalar aşağıda verilmektedir. 


İNSAN KAYNAKLARI BİRİMİNDE YAPILAN İŞLEMLER


  • Kurum içi (görevlendirme, bilgilendirme, belge istekleri v.s.) tüm yazışmaları yazmak ve dosyalamak.
  • Vekalet yazılarını yazmak ve dağıtımını yapmak.
  • Yıllık izin kayıtlarını tutmak ve dosyalamak.
  • Hastalık raporlarını yazmak ve defter kayıtlarını tutmak.
  • Enstitü personelinin pasaport işlemlerini yapmak.
  • Birimizce tutulan personel listelerini güncel tutmak. (telefon listesi dahil her türlü  personel listesi)
  • Özlük dosyalarının tasnifli bir şekilde tutulmasını sağlamak.
  • Emeklilik ve tayin işlerini yürütmek.
  • Tayin olan ve yeni atanan personelin (nakil-açıktan) evraklarının düzenlenmesi ve kayıtlarının tutulması.
  • Personelle ilgili tüm kayıtların düzenli ve güncel tutulması.
  • Daire içi disiplin işlerinin yazışmalarının yapılması.
  • Günlük devam izlenimlerinin takibini günlük yapmak.
  • Beyan edilen saatlik izinleri ve beyan edilmeyen saatlik izinlerin kayıtlarını tutmak ve dosyalamak.
  • Kurumun arşivlemesi gereken tüm dokümanların uygun şartlarda düzenli olarak arşivlenmesi.
  • Personel Bilgi Sistemi (PERBİS)'ne girişlerin yapılması.
  • Bakanlıklara veya diğer kamu ve özel kuruluşlara yapılan tüm yazışmaları yazmak ve dosyalamak.
  • Görevlendirme yazılarını yazmak ve dağıtımını yapmak.
  • Hizmet Takip Programı (HİTAP)'na hizmet belgelerinin (terfi, derece, askerlik, ücretsiz izin gibi) girişini yapılması.
  • Eğitim dosyalarının kayıtlarını tutulması.
  • Kurumun posta işlerini yapılması.
  • Gelen-Giden evrak kayıtların yapılması, fotokopi çekilmesi ve zimmet defterlerine yazılması ve dağıtımının takibi yapılması.
  • Kurum içinde duyuruların yapılmasını sağlamak.
  • Bireysel Öneri Sistemi, kayıt-takip işlemlerin yapılması.
  • Pano-afiş düzeninin sağlanması.
  • Personel anketinin yapılması, değerlendirilip idareye sunulması ve panoda ilan edilmesi.
  • Personel yetkinlik anketinin yapılması, değerlendirilip Kurum Müdürüne sunulması.
  • Personelin memnuniyetine yönelik çeşitli anketlerin hazırlanması, yapılması, değerlendirilip idareye sunulması ve panoda ilan edilmesi.
  • Personel eğitim başvuru takip-kayıt işlemlerinin yapılması.
  • Aday Araştırmacı Personelin Eğitim takip işlemlerin yapılması.
  • Aday Memur Eğitim takip işlemlerinin yapılması.
  •  Hizmet içi Eğitim takip işlemlerinin yapılması.
  •  Oryantasyon Eğitim takip işlemlerinin yapılması.
  • Sosyal etkinlik ve uygulama grubunun yapacağı aktiviteleri takip etmek ve kayıtlarını tutulması.
  • Bireysel Öneri, Yılın Elemanı Seçimi, Slogan Yarışması, Kişi ve Bölümlerin ödüllendirilmesi gibi etkinlikleri çalışma ve yazışmaların yapılması.
  • Çalışmalarla ilgili verileri YGG toplantısında kullanılmak için personel ile ilgili haber ile görevlendirilmeleri bültende kullanılmak üzere KYS'ye iletilmesi.
  • Çalışanlarla ilgili çıkan yasal mevzuatların takibinin yapılması, personel ve yönetimin bilgilendirilmesini sağlanması.
  • Lojman Komisyonun aldığı kararların kayıtlarını tutmak ve yazılarını yazmak.​​
''